close

 

下一張(熱鍵:c)





I Believe-Yolanda Adams 




They say you wouldn't make it so far
他們說你不會成功
And ever since they've said it its been hard
從那時候就困難重重
But never mind that night'cha had to cry
別在意那些哭泣的夜晚
Cause you had never let it go inside
因為你不會被眼淚擊倒
You worked real hard and you know exactly what you want
你努力去做因為你知道你要的是什麼
and need so believe
只要相信
And you can never give up
抱持希望
You can reach your goals
你就會成功
Just talk to your soul and say
只要不斷鼓勵自己


I believe I can
我相信我可以
I believe I will
我相信我會
I believe I know my dreams are real
我相信我會實現夢想
I believe I stand
我相信我會站在舞台上
I believe I dance
我相信我能跳舞
I believe I hold it soon man
我相信夢想很快會實現
That is what I do believe
那就是我為什麼相信


Your fools are justes singing , your soul
你夢想有一天站上舞台
And you know that your moves will let them show
你知道那一天總會到來
You keep creating pictures in your mind
你不斷在心中編織夢想
So just believe they will come true in time
只要相信美夢終會實現
It will be fine leave all of your cares 
忘記所有煩惱和憂傷你就會無恙
and stress behind and Just let it go
別再想只要去做
Let the music go inside again the pain
隨音樂擺動忘記所有傷痛
It just start to believe
開始重拾信心


I believe I can
我相信我可以
I believe I will
我相信我會
I believe I know my dreams are real
我相信我會實現夢想
I believe I stand
我相信我會站在舞台上
I believe I dance
我相信我能跳舞
I believe I hold it soon man
我相信夢想很快會實現
That is what I do believe
那就是我為什麼相信


Never mind what people say
不管別人怎麼說
Hold your head high and turn away
努力向前,不退縮
With all my hopes and dreams I will believe
抱持希望和夢想,我就會相信
Even though it seems it's not for me
即使夢想遙不可及
I won't give up , I'll keep it up
我也不放棄,我一定會努力
Looking to the sky
仰望天空
I will achieve on my knees
我會成功,憑著我自己
I will always believe

我會永遠相信



I believe I can
我相信我可以
I believe I will
我相信我會
I believe I know my dreams are real
我相信我會實現夢想
I believe I stand
我相信我會站在舞台上
I believe I dance
我相信我能跳舞
I believe I hold it soon man
我相信夢想很快會實現
That is what I do believe
那就是我為什麼相信



I believe I can
我相信我可以
I believe I will
我相信我會
I believe I know my dreams are real
我相信我會實現夢想
I believe I stand
我相信我會站在舞台上
I believe I dance
我相信我能跳舞
I believe I hold it soon man
我相信夢想很快會實現
That is what I do believe
那就是我為什麼相信




下一張(熱鍵:c)















arrow
arrow
    全站熱搜

    c0989457806 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()